۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

اعتراض فرشته ها به خلقت انسان!!!





اعتراض فرشته ها به خلقت انسان!!!

هنگامیکه الله به فرشتگانش گفت "من قصد پیدایش انسان را به عنوان خلیفه‌ی خویش بر زمین دارم"، فرشتگان اعتراض کردند که چرا او را خلق می نمائی؟ او موجودی است خونریز. (بقره/30):

هنگامیکه پروردگارت به فرشتگان گفت که من جانشینی را برای خودم در زمین قرار میدهم، گفتند آيا كسى را در آن (زمین) قرار میدهی که در آن فساد و خونریزی میکند حال آنكه ما شاكرانه تو را نيايش مىكنيم و تو را به پاكى ياد مىكنيم،(الله) گفت من چيزى مىدانم كه شما نمىدانيد.

پرسش: فرشتگان الله چگونه خون را شناخته بودند؛ مگر آنها در بدنشان خون داشتند؟ قرآن می‌گوید که جنس آنها از نور است.
فرضاً که خون را می‌شناختند، چگونه فهمیدند که انسانها خونریزی می‌کنند؟
چگونه دانستند که انسانها فساد می‌کنند؟

۲ نظر:


  1. دوست عزیز جوابتو تو بقیه آیه بگیر
    قَالُوا سُبْحَانَکَ لَا عِلْمَ لَنَا إِلَّا مَا عَلَّمْتَنَا ۖ إِنَّکَ أَنتَ الْعَلِیمُ الْحَکِیم
    چرا جدا خودتون رو مضحکه خاص و عام میکنید؟

    پاسخحذف
  2. ↑↑
    جدا برو بقیه آیه ها رم بخون تا این اتفاق نیافته

    پاسخحذف