۱۳۹۲ دی ۲۴, سه‌شنبه

آیه‌ای مانند قرآن !



قرآن می‌گوید اگر می‌توانی آیه‌ای مانند قرآن بیاور!!

سوره نسا آیه ۳: 

با زنانی که پاک و دلخواهتان هستند نکاح کنید با یکی‌ یا دو تا یا

سه تا یا چهار تا و اگر می‌ترسید که عدالت نکنید به یک زن یا

به زنانی که در جنگ متصرف شده اند اکتفا کنید

آیه من!

با عشق ازواج کنید و فقط یک همسر بگیرید و مبادا

در جنگ‌ها زنان طرف شکست خرده را تصاحب کنید




"روشنفکری با شک کردن آغاز میشود"

۲۹ نظر:

  1. فکر میکنی خیلی حالیته ؟
    فقط با یه نفر ازدواج کن ماله وقتیه که تعداد زنها و مردها مساوی باشه
    وقتی جنگ بود تعداد زنها شد 3 برابر مردها چی ؟
    این چه آیه مزخرفیه پس گفتی که هیچ حسابی توش نیست ؟
    خیلی دلیلهای دیگه هم داره که یه مرد حق داره بیشتر از یه زن بگیره , که نیاز نیست بگم , همینقد بسه برات

    پاسخحذف
  2. امروز حتی در غرب ثروتمند فاحشه گری برای پول رواج دارد. آیا چند همسری بهتر است یا رها بودن زنان نیازمند در اجتماع وتن فروشی برای پول. قانون چند همسری یک درمان برای یک عارضه اجتماعی است. درغرب درمان این عارضه رابا درست کردن فاحشه خانه جواب دادند در اسلام با ازدواج موقت وچند همسری حال خود قضاوت کنید در کدام روش عزت زن بهتر حفظ می شود.

    پاسخحذف
  3. باید توجه داشت اعراب در آن موقع ده زن بیست زن و حتی چهل زن اختیار میکردن و این حکمه چهار همسری یک حکم نزولیه.تازه اگه مرد بتونه عدالتو رعایت کنه.با این حال دستور اسلام به تک همسریه.و این آیه تو چقدر بی حیاانه هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس نگید اسلام برای همه جا و همه زمان هاست و احتیاجی به دین بعدی نداره

      حذف
  4. هه...خیلی مسخره است از ده کیلومتری میشه فهمید آیه ای که تو گفتی هیچ شباهتی به آیات الهی نداشت در ضمن تعدد زوجین برای مردان امری نیست که بشه ردش کرد ودر ضمن خداوند گفته اگر می ترسید عدالت را رعایت نکنید یک زن بگیرید واقعا که سایت شما را یه بچه دو سه ساله هم می تونه نقد کنه!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درکتاب مقدستون گفته شده:1)روز را برای تلاش و کار شب را برای استراحت و رهایی از کاروتلاش آفریدیم: خدا نمیدونسته که دربرخی از جاهای کره ی زمین 6ماه روزه و6ماه شبه؟یعنی انقدر خنگه؟

      2) اگر یک مرد فوت شود، و از او سه دختر و دو والد و یک همسر باقی بماند؛ دختران 2/3 سهم، والد ها 1/3 سهم (هردو بر اساس سوره 4 آیه 11) و همسر 1/8 سهم (بر اساس سوره 4 آیه 12) از ارث را دریافت میکند.که جمعش میشه کسربزرگ تر از واحد!خدا ریاضی بلد نیست؟

      3) درجای دیگه کتاب عزیزتون گفته شده: خداوند درجنگ قوم مسلمانان را نسبت به کافران برتری میبخشد و به آن ها نیروی عظیمی میبخشد و آن هارا درمقابل کافران پیروز میگرداند.خب چرا برای امام حسین اینکارو نکرد؟! دستش بند بود؟

      حذف
    2. خدا نگفته که شب و روز تو همه جا به یه اندازست . گفته که شب برای استراحت و روز برای کاره ولی اون ادما خودشون رفتن یه جایی که مدت شب و روزش عادی نیست و با ساعت بیولوژیکی ما همخوانی نداره . ماشین رو واسه راحتی حمل و نقل ساختن ولی اینکه مثلا عده ای عشایر ماشین ندارن دلیل نمیشه که بگیم ماشین واسه راحتی حمل و نقل ساخته نشده

      حذف
    3. اون زمان جنگ زیاد بوده و تعداد مرد ها از زنان کمتر بوده در ضمن اکثر زنان قدرت کار کردن واسه کسب ثروت رو به اندازه ی مردها ندارن و در صورت تنها شدن مجبورن یا به تن فروشی بپردازن یا گدایی یا زندگی بسیار سخت . خدا به هر مرد اجازه داده در صورت رعایت عدالت تا چهار زن بگیره . ولی اینکه چرا به زنان هم اجازه ی چند شوهری داده نشده به خاطر این هست که اگه زنی چند شوهر داشته باشه و بعد بچه دار بشه معلوم نیست که بچه مال کدوم شوهر بوده چون اون زمان که ازمایش دی ان ا نبوده که پدر رو معلوم کنه. ولی در مورد چند زن داشتن این وضعیت پیش نمیاد و مادر و پدر معلوم میشن . بعدش خدا گفته که اگه تونستین عدالت رو رعایت کنین برین زن دیگه بگیرین وگرنه باید به همون یه دونه اکتفا کنین و از اونجایی که تو جامعه ی امروزی براورده کردن انتظارات یک زن هم کار بسیار سختیه و واسه خیلی ها ممکن نیست پس میتونیم بگیم این قانون خود به خود خودش رو در اینده ممنوع میکنه و با توجه به اینکه الان هم جمعیت زن و مرد تقریبا برابره دیگه اون مشکل بی شوهری واسه زنان پیش نمیاد .

      حذف
    4. این عزیز ناشناسی که 3 تا سوالی که نمیدونم از کجاش آورده(قطعا مغزش نبوده) 1- اینکه ساعت بیولوژیک رو به فنادادی که هیچی آقا حداقل شر میخوای بگی یکم اطلاعات جمع کن بعضی شهر ها اصلا خورشید غروب نمیکنه اما بازم تو بعضی ساعات هوا روشن تره و بعضی ساعات تاریک تر
      2- میتونم با اطمینان بگمفارسیت ضعیفه یکم برو درک مطلب کار کن بعد دوباره بخون شای بفهمی
      3- آیا میدانید فلفه ی عاشورا چه بود؟ (نمی دانیم و در مورد آن شعر میگوییم . آه ببخشید شر میگوییم

      حذف
  5. احمق هایی که میگین درست گفته قران مگه نمیگن قران مال همه زمانهاس حالا که تعداد برابره حالا چی

    پاسخحذف
  6. ان شا الله با این آیت تو آخرت محشور شی

    پاسخحذف
  7. قرآن بیشتر به مجلات پرنو و سکسی شباهت داره من قرآن میخونم از نظر جنسی تحریک میشم

    پاسخحذف
  8. قرآن پر است از دروغ خرافات و هرزگی محمد و علی بدنام ترین انسانها، بهشت معرفی شده در قرآن بیشتر به یک فاحشه خانه شباهت دارد پر از حوری که هم خوابی با مسلمانان را انجام میدهند این کتاب احمقانه پر است از عطش محمد هرزه و زن بارگی او و پسر عموی فاسدش علی

    پاسخحذف
  9. زیبایی و منحصر به فردی ایات قران در عربی بیان شدن اون هاست ونه فارسی و گنده تر از شما هم نتونستن این کار رو انجام بذند پس لطفا با دفاعیات مسخره خودتان به قوی تر شدن ایمان ما کمک کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میشه اسم چند نفری که تلاش کردن و نتونست رو نام ببرید؟ و میشه بگید نقدتون نسبت به اون سلسله کتاب های عربی نوشته شده که مدعی هم عرضی با قران هستن در فن بیان و صرف و نحو، چیه؟؟
      اینی که بگیم کسی نتونسته یک ادعا نقلی هست. یعنی شما به واسطه باورتون ادعا افرادی که ازشون تقلید میکنید، رو نقل میکنید. درواقع مراجع هرگز اجازه چاپ چنین کتبی رو نمیدن که شما بخونید و برابر سنجی کنید. بماند که همین برابرسنجی نیاز به فن و علم و دانش عربی داره، بیسوادی فرد شنونده در ماهیت زبان عربی باعث میشه مدعی هر گونه ادعایی بکنه. فرد عاقل هر دو منبع موافق و مخالف رو بدون هیچ پیشداوری مطالعه میکنه و بعد تصمیم میگیره�� موفق و پیروز باشید.

      حذف
  10. برادر من همچین چیزی در قران نبود اصلا نبود در ایه نسا سوره ۳ درباره ی مهریه ی زن بود مهریه ی یک زن نه نکاح با چند زن و نکاح با یک زن بهدشم حضرت محمد در اسلام گفته با چند زن ازدواج کنید منظورش الان بود که بعضی از زنان بی شوهر هستن و دارن میترشن و جرم اونا چیست که بی شوهری بکشن منظورش این بود که با چند زن ازدواج کمید که همه زنان صاحب اقا باشن صاحب مرد باشن

    پاسخحذف
  11. آقای روشن فکر بیخدا قرآن منظورش از تحدی یعنی یه آیه مثل قرآن به عربی بیاری این کار هم مستلزم آشنایی کامل با ادبیات عرب هست و کار منو شما نیست

    پاسخحذف
  12. آقای روشن فکر بیخدا قرآن منظورش از تحدی یعنی یه آیه مثل قرآن به عربی بیاری این کار هم مستلزم آشنایی کامل با ادبیات عرب هست و کار منو شما نیست

    پاسخحذف
  13. عزیزانی که میگن اون موقع تعداد زنا 3برابر یابیشتر بود:
    پس قرانتون بدرد همون موقع میخوره دیگه دس بردارید

    پاسخحذف
  14. ضمنا هرکی دنبال ایه یا سوره عربیه
    بره فرقان الحق رو مطالعه کنه
    باهفتادو دوسوره کاملا عربی

    پاسخحذف
  15. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  16. أَمْ يَقُولُونَ افْتَرَاهُ ۖ قُلْ فَأْتُوا بِعَشْرِ سُوَرٍ مِثْلِهِ مُفْتَرَيَاتٍ وَادْعُوا مَنِ اسْتَطَعْتُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ ﴿١٣﴾

    بلکه [در برابر همه قرآن می ایستند و] می گویند: او این قرآن را از نزد خود ساخته [و به خدا نسبت می دهد] بگو: اگر راستگویید، شما هم ده سوره مانند آن بیاورید و هر کس را غیر خدا می توانید، به یاری خود دعوت کنید. (۱۳) (سوره هود) قرآن گفته "10 سوره" نه یه آیه آبکی که قشنگ معلوم منشاُ اللهی نداره.

    پاسخحذف
  17. کافیست تقلید نکنیم چه خدا باور چه خدا ناباور. یکی از خوبیها و نشانه های روشنفکری احترام گذاشتن به باورهای دیگران است. قران کتابی نیست که به راحتی بشود از ان ایراد گرفت سطحی نگری عمل روشنکفری نیست.

    پاسخحذف
  18. پس زمانی که مردم کفر ورزند پیامبری مبعوث میشود اما به شرط آنکه تقوا کنند و دین زنده دارند که بزودی ظهور قائم آل محمد نزدیک است.

    پاسخحذف