۱۳۹۲ مهر ۲۱, یکشنبه

تجاوز در اسلام حلا‌ل اعلام شده!




سوره نساء 

و زنان شوهردار [نيز بر شما حرام شده است] به استثناى زنانى كه مالك آنان شدهايد [اين] فريضه الهى است كه بر شما مقرر گرديده است و غير از اين [زنان نامبرده] براى شما حلال است كه [زنان ديگر را] به وسيله اموال خود طلب كنيد در صورتى كه پاكدامن باشيد و زناكار نباشيد و زنانى را كه متعه كردهايد مهرشان را به عنوان فريضهاى به آنان بدهيد و بر شما گناهى نيست كه پس از مقرر با يكديگر توافق كنيد مسلما خداوند داناى حكيم است (۲۴)


وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا ﴿۲۴﴾

آیا زن کالاست که در جنگ به غنیمت گرفته شود ؟ آن هم زن شوهر دار ؟
آخوند ها در توجیه این آیه می گویند چون آن زن در جنگ بی سر پرست شده پس مسلمین می توانند با او نکاح کنند.
در پاسخ باید گفت اولا آیه می گوید زن شوهردار و نه زن بیوه….پس یعنی آن زن ، شوهر دارد. دوما بر فرض هم که آن زن تمام اطرافیانش به دست مسلمانان کشته شده باشند ، چگونه ممکن است آن شخص حاضر شود با کسانی همبستر شود که خانواده اش را کشته اند ؟
بر فرض هم که مسلمانان بخواهند به بازماندگان کمک کنند ، چرا این کمک باید در ازای همبستر شدن با وی صورت بگیرد؟

۱۳ نظر:

  1. امیدوارم حرف های تو و افراد دیگری که در این راه می کوشند باعث شود مردم آگاه شوند و ایرانمان را دوباره زنده کنیم
    خیلی ممنونم ساسان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یگانه دینی که علیه بردگی بپا خواست اسلام بود 1400 سال قبل اما در اوایل قرن 18 در امریکا اولین بار علیه بردگی اقداماتی انهم به شدت فراماسونری و در جنگ شمال و جنوب منحیث حربه استفاده شد آمریکا(مهدعلم و دموکراسی برای تو و امثالت)تا ریاست جمهوری لینکل و شکست جنوب برده داری جزو امور شان بود اما در ایران ایا سراغ داشتی و یا داری که در همان اوان برده داری رواج داشته ( به کثرت) این ایه از جمله آیاتیست که یکی پی دیگر بنیاد برده داری را در عربستان و بعد ها جامعه اسلامی برچیدو دقیقا در جامعه نازل شده بود که دختر رازنده به گور میکردند میدانی (زنده)برای عرب خدایش برابر و معادل اشترش بودگاهی وزنه ترازو سوی اشتر سنگین تر میشد .
      اینکه برخی آیات ظاهرا با زبان پر اغماز امروزی بدوی و کهنه میاد دلیلش اینه که ما نه تنها امروز بلکه از قرنهای اولی اسلام بدینسو عرب ستیزی میکنیم و آنچنان که لازم بود زبان عربی را نیاموختیم و ترویج ندادیم ، آخر به مذاق بعضی ها خوش نمیخورد ، دلیل دومش این است که اسلام در سالهای نخستین هدف تهاجم تروریزم ناسیونالیزم عربی شد ، در کمتر از چهل سال اسلام به دست معاویه پسر ابو سفیان افتاد ،ذ همین قران که تو آیات آنرا میگذاری بدست عثمان همپیمان ابوسفیان جمع شد ، من برایت یک مشوره دارم و ان این که تا به عربی شعر سروده نتوانی هرگز در مورد ظاهر آیات قراآن قضاوت نکن یعنی اینکه زبان عرب در جهان اولین زبان است اینکه انگلیسی جهانی شد حاصل استعمار است نه درجه پختگی ، اما اگر از یک زبان شناس بدون تعصب بپرسی پخته ترین زبان کدام است بدون شک عربی را برایت نام میبرد زبان عربی حتی تا 25 کلمه مترادف را در خود جا داده بنا اگر میخواهی به پختگی دین اسلام پی ببری من کارت را اسان میسازم یعنی برایت مشوره میدهم که در اینتر نت جستجو کن مبادی فلسفه را بیاموز یعنی با اصطلاحات فلسفی اشنایی پیدا کن ، بعد برو ابتدا مکاتب فلسفس کهن را را بخوان بعد بیا در عهد رسانس چرخی بر مکتب المان بزن بعد یک چرخی بر فلسفه مارکیزیم بزن (ماتریالزم تاریخی و ماتر یالیزم دیالکتیک) بعد جدید ترین نظریان علمی را مرور کن از نسبیت بدینسو البته درین میان عرفان اسلامی و فلسفه اسلامی را حتما میخوانی بعد بیا این وبلاگ را با این ادعا های بلند بالا اداره کن آنوقت سخنت در تار و پود انسان نفوذ میکند مانند ما تو هم یک نادان و بیسوادی از سرو صورت وبلاگت میبارد آنگاه نشسته یی تیوری میبافی آخر عنوان پنجم سمت راست وبلاگت را ملاحظه بفرما!!!!!؟

      حذف
    2. اسلام یکی از بدترین نمونه‌های یک جامعه بوده (و هست) که یکی بتونه تصورش رو بکنه. خود مسلمونا تو جنگ های محمد اسیر ها رو به عنوان برده و غنیمت جنگی می فروختن یا به عنوان غلام تصرف می‌کردن. فقط جنگ بنی قریظه رو اگه بخونی می‌فهمی چقد آدم کشتن و چقدر زن و بچه‌های یهودی رو به عنوان برده فروختن و خیلی جنگ‌های دیگه
      so don't bullshit me, ok

      حذف
    3. کوروش بزرگ 1100سال قبل از اسلام مخالف بردگی بوده خوب تاریخ واقعی هم خوانده شود نه فقط تاریخ دینی که درجهت توجیه وایدولوژی

      حذف
    4. بسم الله الرحمن الرحیم
      شما میگید مخالف بردگی بوده؟
      پس کشور هایی که تصرف می‌کرده از چه راهی بوده؟
      جز با کشتن و سلاخی کردن میلیون ها انسان برای رسیدن به کشورگشایی؟
      می‌دونی طبق نقل هروردوت که یکی از معتبرترین تاریخ های دنیا هست چندین هزار نفر آواره شدند؟
      و چه کودکانی یتیم شدند؟
      برای چه اندکی ریاست دنیا که آخر به بریدن سر خودش ختم شد؟
      هر صاحب عقلی با اندکی تدبر میفهمد که کوروش جهانخوار کجا و رسول امین کجا.
      میتونید برای اطلاعات بیشتر به این سایت هم مراجعه کنید:
      https://www.islampasokh.com
      (تاریخ هردوت،فارابی)

      حذف
    5. شما میگی تعداد زیادی انسان کشته شدند در جنگ های اسلام و اسلام بدترین بوده(نستجیربالله)
      اولا:که پیامبر اسلام صل الله علیه و آله قبل از هر جنگی با مردم اونجا اتمام حجت میکردند و تا آخرین لحظه اون هارو به دین مبین اسلام فرا می خواندند و هیچ کودکی کشته نشده و لجاجت ها و پافشاری های خود آنها برای اندکی ریاست دنیا باعث می‌شده.
      دوما:شما میگی اسلام بدترین بوده مگر در حال حاضر جنگ روسیه و اوکراین بدون کشته بوده؟در جنگ جهانی اول و دوم می دونی چند میلیون نفر کشته شدند؟ هیروشیما ژاپن چطور؟مگر همان هایی نیستند که از حقوق بشر صحبت می کنند؟
      حال اینها بدتر هستند که برای ذره ای ریاست و قدرت دنیا جنایت ها میکنند و کسی چیزی نمی گوید،یا اسلام که قبل از هر جنگی با مردم آنجا اتمام حجت می کردند و برخی به سعادت می رسیدند و برخی با لجاجت و پافشاری به شقاوت و بدبختی رسیدند؟

      حذف
    6. مردم آگاه شوند؟
      کسی که بیش از ۱۰۰ هزار میلیون کهکشان که کوچک‌ترین آن‌ها ده میلیون ستاره و بزرگ‌ترین آن‌ها هزار میلیارد ستاره دارد و قطر یک کهکشان نوعی ۳۰٬۰۰۰ سال نوری و فاصلهٔ نوعی دو کهکشان مجاور ۳ میلیون سال نوری است و همچنین بدن انسان را که حدود ۶۰ هزار مایل رگ خونی و قلب را که روزانه ۸۰۰۰ لیتر خون را از درون این رگ‌ها تلمبه می‌کند و به طور میانگین حدود ۳۵ ملیون بار در سال می‌تپد و روزانه صد هزار بار می‌تپد و مغز را که از ۸۶ میلیارد سلول عصبی تشکیل شده‌است که این سیستم به وسیله ارتباط میان بخش‌های مختلف بدن مانند دستگاه گردش خون، دستگاه گوارش، سیستم ایمنی و … باعث ایجاد هماهنگی در فعالیت‌های بدن می‌شود را بعلاوه حس بویایی که می‌تواند ۵۰۰۰۰ بوی مختلف را به خاطر بسپرد و....
      منکر و بدون خالق می نامد ولی اگر به او بگویی یک خودکار خودش بوجود آمده تو را مسخره میکند!

      چطور زمینی با این ضخامت و آسمانی با این لطافت دلالت بر وجود خالقی نمیکند؟
      کدام عقل سلیم چنین کسی را عاقل و باعث آگاهی مردم میشناسد؟
      قُتِلَ الْإِنسَانُ مَا أَکْفَرَهُ!

      حذف
  2. اگر قرار است در این وبلاگ دلسوزانه وبرای رسیدن به حقیقت تلاش علمی شود پس دوست عزیز در اینجا توهین به دین اسلام و قران موضوعیتی نداره پس شما هم مواظب باش که در ایجاد شبهه به چیزی توهین نکنی هر جا پای توهین بیاد وسط دال بر بی سوادی است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. توهین به اسلام هیچ مشکلی نداره چون تفکرات اسلام اصلا قابل احترام نیست این انسان است جدا از دین و نژاد و قویت که قابل احترام است نه اسلام

      حذف
  3. در دین اسلام توهین کردن به مقدسات ادیان غیر الهی جایز نیست چه رسد به ادیان الهی

    پاسخحذف
  4. برادر من منظور از این ایه این هست که در زمان قدیم در تاریخم اومده ایران عرب روم یونانی ها و... غیر به زنان تجاوز میکردن حتی زنان شوهر دار ولی در قران امده زنان شوهردار تجاوز نکنید و مالک زنان بدون شوهر بشید منظورش اینه که عقدشون کنید نه بدونه عقد به انها تجاوز کنید و بعد ولشون کنید مهریه زنان خود هم بدید منظور از مهریه اینه که اگر یک فرد مسلمان بخواهد زن دوم بگیرد باید از زن اول اجازه بگیرد و زن سوم بگیرد باید از زن اول دوم اجازه بگیرد یا اگر بخواهد بدون اجازه از زن اول زن دوم بگیرد باید مهریه ی زنو کامل بدهد و اگر زن بخواهد شوهرش زن نگیرد مهریشو باید به مرد ببخشد منظور از مهریه این بود و در اینجا میگوید اگر پول مهریه نداشتید توافق کنید با زن که کم کم مهریه رو میدهید به زن

    پاسخحذف
  5. مرده باد منافق،که برخی برای جلب دین می‌کوشند و برخی دگر برای پراکندگی آن در تلاشند آیا آنان به آخرت یقین ندارند یا خود را به مسخره گرفته اند؟

    پاسخحذف
  6. آقای Reviewing Minecraft Servers۱۰
    شما میگی تعداد زیادی انسان کشته شدند در جنگ های اسلام و اسلام بدترین بوده(نستجیربالله)
    اولا:که پیامبر اسلام صل الله علیه و آله قبل از هر جنگی با مردم اونجا اتمام حجت میکردند و تا آخرین لحظه اون هارو به دین مبین اسلام فرا می خواندند و هیچ کودکی کشته نشده و لجاجت ها و پافشاری های خود آنها برای اندکی ریاست دنیا باعث می‌شده.
    دوما:شما میگی اسلام بدترین بوده مگر در حال حاضر جنگ روسیه و اوکراین بدون کشته بوده؟در جنگ جهانی اول و دوم می دونی چند میلیون نفر کشته شدند؟ هیروشیما ژاپن چطور؟مگر همان هایی نیستند که از حقوق بشر صحبت می کنند؟
    حال اینها بدتر هستند که برای ذره ای ریاست و قدرت دنیا جنایت ها میکنند و کسی چیزی نمی گوید،یا اسلام که قبل از هر جنگی با مردم آنجا اتمام حجت می کردند و برخی به سعادت می رسیدند و برخی با لجاجت و پافشاری به شقاوت و بدبختی رسیدند؟

    پاسخحذف